22.2.2016

Hyvä onni jatkuu!

Jatketaanpas hyvillä uutisilla; oltiin Vixin kanssa heti toisissa kisoissa nyt sunnuntaina! Meni oikein loistavasti Vixin osalta, omistaja voisi hieman rentoutua eikä kävellä kuin jännittynyt viulun kieli!!

Pari sanaa koepaiaksta. Olin tyytymätön HSKH:n nettisivujen ajo-ohjeeseen paikalle. Kaverin kanssa etsimme ja etsimme paikkaa, ylimääräistä aikaa meni joku 20min koska ei vain löydetty! Järvenpäästä lähdettiin jo klo 17, ja ilmottautumassa oltiin 18.13! Palautetta annoin ilmo pöydällä myös siitä, ettei ulos oltu laitettu yhtään mitään ohjetta että mistä voi mennä sisälle. En ole ikinä käynyt kyseisellä hallilla ennen, enkä todellakaan uskalla mennä ihan mistä tahansa ovesta sisälle, etten vain häiritse koetta! Onneksi oli kaveri mukana joka jäi ulos odottamaan Vixin kanssa kun menin kahvioon kysymään.... Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ehkä HSKH:lla on seuraavassa kokeessa ulkona ovessa lappu?



Yhteispisteet 174,5 ALO1 ja sijoituttiin 1/4 !!!!

Paikkalla makaaminen: 8
- Oltiin rivissä toisina ja edellisen koiran ohjaaja oikein huusi "maahan" käskyn... Vixi raukka luuli sitä itselleen. Hieman katseli ympärilleen mutta tällä kertaa ei nuuskutellut!
Seuraaminen: 9
- Itse olin todella, todella, jännittynyt! Upeaa että Vixi teki näinkin upeasti. Yhdessä täyskäännöksessä kuvittelin että piti pysähtyä niin nyin jotain, mutta se ei tainnut vaikuttaa pisteisiin.
Maahanmeno seuraamisen yhteydessä: 9 
- Neiti ei noussut ihan suoraksi "sivu" käskyllä.
Luoksetulo: 9,5
- Oikein kiva :)
Noutoesineen pitäminen: 9,5
- Siis minä olen niin tajuttoman ylpeä tuosta kettu-eläimestä <3
Kauko-ohjaus: 8
- Tämä liike pelotti, mutta tiesin heti kun Vixi nousi istumaan, että kaikki on hyvin! Hieman harmitti ettei ensimmäisellä "sivu"lle käskyllä noussut, mutta pikkuvikoja verrattuna edelliseen kokeeseen!!
Estehyppy: 9
- Tuomari kommentoi että neiti tökkäsi mua käteen ja liikkeen alussa nyki epävarmuuttaan.
Kokonaisvaikutelma: 8
- Liikkuri oli ketun mielestä aivan ihana ja piti vaan päästä tutustumaan! Tässä siis parannettavaa seuraavaan kokeeseen, Pidä Vixi Paremmin Mukana!!!

Kentältä kun tultiin pois, olin hieman pettynyt. Odotukset oli korkealla kuin myös tietoisuus Vixin taidokkuudesta. Kentällä kun en voinut pisteitä seurata ja oma mielikuvitus veti ihan omaa showtaan. Kuvittelin pisteet pienemmiksi siis.
Kun vihdoin pisteet julkaistiin näytölle, olin tottakai iloinen! Hyvinhän se oli mennyt, itsekritiikki oli ottanut yliotteen. Tarkennan vielä, että olin pettynyt itseeni, en ollenkaan Vixiin. Tuo koira ei petä vaan antaa anteeksi ja tekee koko sydämellään.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti