5.6.2014

Hui!

Joku eksyi tänne! Tervehdys internetin syövereiden seilailija. Löysit itsesi tälle upouudelle blogille jonka ensimmäistä juttua luet nyt. Toivottavasti saan jotain järkevää tekstiä vielä aikaan että kiinnostut ja jäät lueskelemaan.
Minä olen -92 syntynyt alkujaan Helsinkiläinen nuori nainen, joka sielultaan on kyllä maalainen. Heti alkujaan haluan kertoa että minulla on keskivaikea lukihäiriö joka varmasti vaikuttaa tekstiini todella paljon! Yritän aina lukea tekstini läpi ja välttää kirjoitusvirheet, mutta aina jotain pääsee läpi, eikä lauserakenne kauhena kaunista varmaankaan ole... Lähes koko elämäni olen ollut koirien kanssa tekemisissä. Tädilläni on yhdeksäs villakoira ja etenkin niiden kanssa olen viettänyt paljon aikaa. Vuonna 2000 perheelleni tuli villakoira, josta tosin jouduimme luopumaan veljeni allergian takia. Musta keskikokoinen villakoira Topi oli veljeni koira, itse olin vielä niin nuori ettei minulle annettu koirasta vastuuta tietenkään.
Tällä hetkellä asustelen Vantaan Korsossa koirani (kohta voinkin sanoa koirien!) ja poikaystäväni kanssa. Saa toki tulla moikkaamaan. Käymme paljon Järvenpäässä ja Hyvinkäällä tapaamassa kavereita ja käymässä metsissä. Suhteellisen vähän olemme kotosalla.

Vaalea leikkiä on minulle tuleva, toinen on kaveripentueesta joku.

Olen jo hieman pidempään miettinyt blogin perustamista, mutta minulla ei ole ollut oikeastaan mitään mistä kirjottaa. Tähän tylsään elämään on tulossa vihdoin muutos ja minulle on pian kotiutumassa toinen koira, pienenpieni belgianpaimenkoira tervueren pentu. Tämä blogi tulee varmastikkin kertomaan paljon kyseisestä pennusta ja kasvamisesta sen kanssa. Pikkuisen virallinen nimi on Ketunpolun Jeanne d'Arc. Kutsumanimeä vielä ei ole, sitä yritän pähkäillä koko ajan!

Pennulla ikää 5,5vk

Tottakai tarinoissa tulee pyörimään myös paljon hieman vanhempi koiranikin, suomenlapinkoira viralliselta nimeltään Puurattaren Syysloisto, Bea.  Muita aiheita varmaan tulee olemaan kirjat joita luen ja mahdollisesti tarina jota kirjotan. Muita satunaisia aiheita voi hyvinkin tulla sillointällöin.


Toivottavasti sait jotain selkoa tästä hullusta ideasta ja tulet lueskelemaan vielä jatkossakin.  Kysymyksiäkin saa toki esittää ja toiveita laittaa. Ymmärrettävää että alkuun ei juuri mitään tule, koska ette tunne meitä, mutta hiljaa hyvä tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti